Rõhku rehvides tuleb kontrollida korrapäraselt (iga kahe nädala järel) või enne pikema reisi ettevõtmist.
Euroopas kehtivate eeskirjade kohaselt peavad turvisemustri süvendid olema teatud minimaalse sügavusega, mida mõõdetakse rehvi välisringjoonele asetatud rehvi kulumisastme indikaatoriga (TWI).
Suverehvide jaoks on see 1,6 mm (soovitavalt 3–4 mm), talverehvidele aga 3 mm (Lätis 4 mm) (soovitavalt 4-5 mm).
Ent sellest hoolimata on soovitatav vahetada rehv juba varem, kui ilmneb märgatav haardevõime kadu või halveneb auto juhitavus, kui sõidate pidevalt suurtel kiirustel, halbades ilmastikutingimustes või ohtlikel teedel.
Rehvide karkasse tuleb korrapäraselt kontrollida ja välja vahetada, kui avastate neil sisselõikeid või deformeerunud kohti, mis nõrgendavad rehvi vastupidavust. Kahtluse korral küsige nõu töökojast või rehvi müügiesindusest.
Isegi siis, kui rehv pole füüsiliselt kulunud ega vigastatud, mõjutab rehvi tööomadusi ka selle vanus. Aja möödudes rehvi kummi lisatud õlid kuivavad, vähendades selle elastsust, mille tagajärjeks on rehvi haardumise vähenemine ja pidurdusmaa pikenemine.